Zwroty i reklamacje


Zwrot towaru

Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru bez konieczności podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy (Oświadczenie_odstąpienia_od_umowy_Bolero_PDF)
  2. Skan wypełnionego formularza oraz paragon elektroniczny dotyczący zakupu zwracanego towaru prześlij na adres mailowy:
    kontakt@bolero-napoje.pl

3. Zwrot własny
a) Spakuj zwracane produkty (do paczki dołącz oryginał wypełnionego formularza: Oświadczenie_odstąpienia_od_umowy_Bolero_PDF) i odeślij na podany adres:
Jeśli zwracasz produkty w naszym opakowaniu, to pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej

Hiflex Sp. z o. o.
25-322 Kielce
ul. Ceglana 35
kontakt@bolero-napoje.pl

3. Szybkie zwroty InPost
b) Mając aktywne konto na naszej stronie www.bolero-napoje.pl możesz skorzystać z darmowej opcji zwrotów za pośrednictwem InPost.

  • Wejdź w zakładkę konto (pamiętaj, że musisz być zalogowany)
  • Przejdź do: Szybkie zwroty InPost
  • Na stronie InPost wybierz nasz sklep: Bolero Polska
  • Wypełnij podany formularz zwrotu InPost i zwróć paczkę (do paczki dołącz oryginał wypełnionego formularza: Oświadczenie_odstąpienia_od_umowy_Bolero_PDF)

Bezpieczeństwo przesyłki jest dla nas priorytetem. Upewnij się, że reklamowane produkty są starannie zapakowane, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń w trakcie transportu. Prosimy o staranne spakowanie produktów przed wysłaniem ich na podany adres.

Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone nie później niż 14 dni od daty przyjęcia jego zgłoszenia. Sprzedawca poinformuje Cię o sposobie dalszego postępowania drogą mailową. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Twojego zgłoszenia, środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni od daty podjęcia decyzji.
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki, aż do momentu rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę przewoźnikowi.

  • Koszty zwrotu towaru ponosi klient *darmowe zwroty w przypadku wyboru szybkich zwrotów InPost.

Reklamacja towaru

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Pobierz formularz reklamacyjny (Formularz_reklamacyjny_Bolero_PDF)
  2. Skan lub zdjęcie wypełnionego formularza oraz paragon elektroniczny dotyczący zakupu reklamowanego towaru prześlij na adres mailowy: kontakt@bolero-napoje.pl

3. Zwrot własny
a) Spakuj zwracane produkty (do paczki dołącz oryginał wypełnionego formularza: Formularz_reklamacyjny_Bolero_PDF) i odeślij na podany adres:
Jeśli wysyłasz produkty w naszym opakowaniu, to pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej

Hiflex Sp. z o. o.
25-322 Kielce
ul. Ceglana 35
kontakt@bolero-napoje.pl

3. Szybkie zwroty InPost
b) Mając aktywne konto na naszej stronie www.bolero-napoje.pl możesz skorzystać z darmowej opcji zwrotów za pośrednictwem InPost.

  • Wejdź w zakładkę konto (pamiętaj, że musisz być zalogowany)
  • Przejdź do: Szybkie zwroty InPost
  • Na stronie InPost wybierz nasz sklep: Bolero Polska
  • Wypełnij podany formularz zwrotu InPost i zwróć paczkę (do paczki dołącz oryginał wypełnionego formularza: Formularz_reklamacyjny_Bolero_PDF)

Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone nie później niż 14 dni od daty przyjęcia jego zgłoszenia. Sprzedawca poinformuje Cię o sposobie dalszego postępowania drogą mailową.
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki, aż do momentu rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę przewoźnikowi.

  • W przypadku wyboru: Obniżenia ceny o daną kwotę prosimy o wstrzymanie się z wysyłką towaru do momentu otrzymania odpowiedzi na zgłoszenie drogą mailową.
  • Zamówione produkty możesz reklamować w ciągu 2 lat od daty ich odbioru.
  • W przypadku reklamacji koszty zwrotu ponosi sprzedawca, obejmując najniższą proponowaną formę wysyłki dostępną na stronie sklepu bolero-napoje.pl

Wymiany towaru

W przypadku chęci wymiany towaru, prosimy o jego zwrot w ciągu 14 dni od daty ich odbioru oraz złożenie nowego zamówienia.