Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zwrot towaru
Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru bez konieczności podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
3. Zwrot własny
a) Spakuj zwracane produkty (do paczki dołącz oryginał wypełnionego formularza: Oświadczenie_odstąpienia_od_umowy_Bolero_PDF) i odeślij na podany adres:
Jeśli zwracasz produkty w naszym opakowaniu, to pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej
Hiflex Sp. z o. o.
25-322 Kielce
ul. Ceglana 35
kontakt@bolero-napoje.pl
3. Szybkie zwroty InPost
b) Mając aktywne konto na naszej stronie www.bolero-napoje.pl możesz skorzystać z darmowej opcji zwrotów za pośrednictwem InPost.
Bezpieczeństwo przesyłki jest dla nas priorytetem. Upewnij się, że reklamowane produkty są starannie zapakowane, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń w trakcie transportu. Prosimy o staranne spakowanie produktów przed wysłaniem ich na podany adres.
Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone nie później niż 14 dni od daty przyjęcia jego zgłoszenia. Sprzedawca poinformuje Cię o sposobie dalszego postępowania drogą mailową. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Twojego zgłoszenia, środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni od daty podjęcia decyzji.
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki, aż do momentu rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę przewoźnikowi.
Reklamacja towaru
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
3. Zwrot własny
a) Spakuj zwracane produkty (do paczki dołącz oryginał wypełnionego formularza: Formularz_reklamacyjny_Bolero_PDF) i odeślij na podany adres:
Jeśli wysyłasz produkty w naszym opakowaniu, to pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej
Hiflex Sp. z o. o.
25-322 Kielce
ul. Ceglana 35
kontakt@bolero-napoje.pl
3. Szybkie zwroty InPost
b) Mając aktywne konto na naszej stronie www.bolero-napoje.pl możesz skorzystać z darmowej opcji zwrotów za pośrednictwem InPost.
Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone nie później niż 14 dni od daty przyjęcia jego zgłoszenia. Sprzedawca poinformuje Cię o sposobie dalszego postępowania drogą mailową.
Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki, aż do momentu rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Dokument ten potwierdza, że przekazałeś paczkę przewoźnikowi.
Wymiany towaru
W przypadku chęci wymiany towaru, prosimy o jego zwrot w ciągu 14 dni od daty ich odbioru oraz złożenie nowego zamówienia.